Ostatnia aktualizacja: Grudzień 2022
Nowy aparat USG
Nowy aparat USG w Przychodni Puls dostępny dla pacjentów i lekarzy do badań w ramach NFZ i komercyjnie.
Certyfikat akredytacyjny
Z dumą informujemy, że Puls Sp. z o.o Przychodnia Lekarska w dniu 09.05.2022 r. otrzymała CERTYFIKAT AKREDYTACYJNY potwierdzający spełnienie wymogów w zakresie standardów akredytacyjnych dla podstawowej opieki zdrowotnej.
Certyfikat jest oficjalnym poświdczeniem wysokiej jakości usług oferowanych w naszej placówce oraz spełniania nowoczesnych norm bezpieczeństwa. Serdecznie dziękujemy wszystkim pracownikom zaangażowanym przy procesie akredytacji!
Promocja zdrowia dla Pacjentów Przychodni Puls
Promocja zdrowia dla Pacjentów Przychodni Puls i ich
rodzin odbywa się w ostatni czwartek miesiąca w godzinach 15:00 - 17:00.
W dniu 24.03.2022r szkolenie na temat "Objawów i rozpoznawania cukrzycy"
prowadzi edukator: mgr pielęgniarstwa Małgorzata Kociołek,
możliwość zapisu na spotkanie w rejestracji przychodni.
W nocy, w weekendy i święta,
czyli poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, otrzymasz profesjonalną pomoc
medyczną przez telefon.
Wystarczy zadzwonić na Teleplatformę Pierwszego Kontaktu pod nr. 800
137 200 lub wypełnić formularz dostępny na stronie:
dom.mz.gov.pl/nocna-swiateczna-opieka
Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta (rozmowa w języku polskim / angielskim):
uzyskasz informacje o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej;
uzyskasz informacje o najbliższym SOR oraz aptece;
dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty;
Zarejestruj się online na test na COVID-19
Podejrzewasz u siebie zakażenie koronawirusem?
Wypełnij formularz online i sprawdź, czy
kwalifikujesz się do testu:
Więcej informacji
Szczepienia przeciwko COVID-19 - wypełnij kwestionariusz
Szczepienia to najskuteczniejsza broń w walce z ciężkim przebiegiem choroby oraz śmiercią.
Źródło: www.gov.pl/web/szczepimysie/trzecia-dawka
Do pobrania: Kwestionariusz szczepienia przeciwko COVID-19
Kwestionariusz należy wypełnić przed wizytą w punkcie szczepień.
Internetowe Konto Pacjenta (IKP)
Szanowni Pacjenci, zachęcamy do korzystania z Internetowego Konta Pacjenta. Do konta zalogujemy się na stronie pacjent.gov.pl poprzez Profil Zaufany.
Dzięki IKP:
otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem, bez wizyty w gabinecie;
wykupisz leki z recepty w różnych aptekach nie tracąc refundacji;
udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi
informację o stanie zdrowia
i historię przepisanych leków;
masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia.
Więcej informacji na stronie cez.gov.pl/e-zdrowie-p1/internetowe-konto-pacjenta
Internetowe Konto Pacjenta (IKP), a szczepienie przeciwko COVID-19
Jeśli zgłosiliście Państwo chęć zaszczepienia się, wypełniając formularz w serwisie Ministerstwa Zdrowia, to e-skierowanie na szczepienie zostanie wystawione automatycznie. Dostęp do e-skierowań mają Państwo przez IKP.
Jakie zalety ma e-skierowanie? Nie trzeba odbierać
go osobiście, nie zgubi się,
a na jego podstawie można zarejestrować się
na szczepienie do dowolnej placówki tam, gdzie akurat przebywamy.
Źródła:
Formularz zgłoszenia chęci do zaszczepienia: szczepimysie.pacjent.gov.pl
Informacja o automatycznym wystawieniu e-skierowania: pacjent.gov.pl/aktualnosc/szczepienia-przeciwko-covid-19
Zalety e-skierowania: pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/eskierowanie