Zapisy pod nr: 25 75 74 022; 25 75 74 001

Aktualności

Ostatnia aktualizacja: Grudzień 2022



Nowy aparat USG

Nowy aparat USG w Przychodni Puls dostępny dla pacjentów i lekarzy do badań w ramach NFZ i komercyjnie.




Certyfikat akredytacyjny

Z dumą informujemy, że Puls Sp. z o.o Przychodnia Lekarska w dniu 09.05.2022 r. otrzymała CERTYFIKAT AKREDYTACYJNY potwierdzający spełnienie wymogów w zakresie standardów akredytacyjnych dla podstawowej opieki zdrowotnej.

Certyfikat jest oficjalnym poświdczeniem wysokiej jakości usług oferowanych w naszej placówce oraz spełniania nowoczesnych norm bezpieczeństwa. Serdecznie dziękujemy wszystkim pracownikom zaangażowanym przy procesie akredytacji!


logo_certyfikatu

Więcej informacji




Promocja zdrowia dla Pacjentów Przychodni Puls

Promocja zdrowia dla Pacjentów Przychodni Puls i ich rodzin odbywa się w ostatni czwartek miesiąca w godzinach 15:00 - 17:00.

W dniu 24.03.2022r szkolenie na temat "Objawów i rozpoznawania cukrzycy" prowadzi edukator: mgr pielęgniarstwa Małgorzata Kociołek, możliwość zapisu na spotkanie w rejestracji przychodni.




teleplatforma_pierwszego_kontaktu

W nocy, w weekendy i święta, czyli poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, otrzymasz profesjonalną pomoc medyczną przez telefon.
Wystarczy zadzwonić na Teleplatformę Pierwszego Kontaktu pod nr. 800 137 200 lub wypełnić formularz dostępny na stronie:
dom.mz.gov.pl/nocna-swiateczna-opieka

Więcej informacji




telefoniczna_informacja_pacjenta

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta (rozmowa w języku polskim / angielskim):

  • uzyskasz informacje o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej;

  • uzyskasz informacje o najbliższym SOR oraz aptece;

  • dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty;

Więcej informacji




Zarejestruj się online na test na COVID-19

Podejrzewasz u siebie zakażenie koronawirusem?
Wypełnij formularz online i sprawdź, czy kwalifikujesz się do testu: Więcej informacji




Szczepienia przeciwko COVID-19 - wypełnij kwestionariusz

Szczepienia to najskuteczniejsza broń w walce z ciężkim przebiegiem choroby oraz śmiercią.

Źródło: www.gov.pl/web/szczepimysie/trzecia-dawka


Do pobrania: Kwestionariusz szczepienia przeciwko COVID-19

Kwestionariusz należy wypełnić przed wizytą w punkcie szczepień.




Internetowe Konto Pacjenta (IKP)

Szanowni Pacjenci, zachęcamy do korzystania z Internetowego Konta Pacjenta. Do konta zalogujemy się na stronie pacjent.gov.pl poprzez Profil Zaufany.

Dzięki IKP:

  • otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem, bez wizyty w gabinecie;

  • wykupisz leki z recepty w różnych aptekach nie tracąc refundacji;

  • udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi informację o stanie zdrowia
    i historię przepisanych leków;

  • masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia.

Więcej informacji na stronie cez.gov.pl/e-zdrowie-p1/internetowe-konto-pacjenta


Internetowe Konto Pacjenta (IKP), a szczepienie przeciwko COVID-19

Jeśli zgłosiliście Państwo chęć zaszczepienia się, wypełniając formularz w serwisie Ministerstwa Zdrowia, to e-skierowanie na szczepienie zostanie wystawione automatycznie. Dostęp do e-skierowań mają Państwo przez IKP.

Jakie zalety ma e-skierowanie? Nie trzeba odbierać go osobiście, nie zgubi się,
a na jego podstawie można zarejestrować się na szczepienie do dowolnej placówki tam, gdzie akurat przebywamy.


Źródła:

Formularz zgłoszenia chęci do zaszczepienia: szczepimysie.pacjent.gov.pl

Informacja o automatycznym wystawieniu e-skierowania: pacjent.gov.pl/aktualnosc/szczepienia-przeciwko-covid-19

Zalety e-skierowania: pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/eskierowanie