Ostatnia aktualizacja: Marzec 2025
Ruszamy z e-rejestracją
Na początek w ramach testu udostępniamy kilka terminów do lek. Ewy Grzyb dla najmłodszych pacjentów do 18 r.ż
(przypominamy dotyczy dzieci zadeklarowanych do naszej przychodni). Link do e-rejestracji: https://LekarzeBezKolejki.pl/placowka/Puls-Mrozy
Informacja o potwierdzeniu lub odrzuceniu wizyty zostanie przesłana na podanego e-maila. Wizyty są potwierdzane w godzinach pracy przychodni.
Recepty na leki przyjmowane na stałe
Dużą część codziennych połączeń telefonicznych do naszej przychodni stanowią prośby o przedłużenie
recept na leki przyjmowane na stałe.
W celu usprawnienia procesu i minimalizacji problemu zajętej linii telefonicznej
zamówienia prosimy przesyłać na e-mail: pulsmrozy@op.pl lub pod tel. 690 452 986 (sms/whatsapp).
W wiadomości prosimy uwzględnić następujące
informacje: nazwa leku, ilość opakowań, 8 pierwszych cyfr numeru PESEL.
Leki z poradni specjalistycznych lub po pobycie szpitalnym wymagają
dołączenia aktualnej informacji o zaleconym leczeniu.
Nowy aparat USG
Nowy aparat USG w Przychodni Puls dostępny dla pacjentów i lekarzy do badań w ramach NFZ i komercyjnie.
Certyfikat akredytacyjny
Z dumą informujemy, że Puls Sp. z o.o Przychodnia Lekarska w dniu 09.05.2022 r. otrzymała CERTYFIKAT AKREDYTACYJNY potwierdzający spełnienie wymogów w zakresie standardów akredytacyjnych dla podstawowej opieki zdrowotnej.
Certyfikat jest oficjalnym poświdczeniem wysokiej jakości usług oferowanych w naszej placówce oraz spełniania nowoczesnych norm bezpieczeństwa. Serdecznie dziękujemy wszystkim pracownikom zaangażowanym przy procesie akredytacji!
Promocja zdrowia dla Pacjentów Przychodni Puls
Promocja zdrowia dla Pacjentów Przychodni Puls i ich
rodzin odbywa się w ostatni czwartek miesiąca w godzinach 15:00 - 17:00.
W dniu 24.03.2022r szkolenie na temat "Objawów i rozpoznawania cukrzycy"
prowadzi edukator: mgr pielęgniarstwa Małgorzata Kociołek,
możliwość zapisu na spotkanie w rejestracji przychodni.
W nocy, w weekendy i święta,
czyli poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, otrzymasz profesjonalną pomoc
medyczną przez telefon.
Wystarczy zadzwonić na Teleplatformę Pierwszego Kontaktu pod nr. 800
137 200 lub wypełnić formularz dostępny na stronie:
dom.mz.gov.pl/nocna-swiateczna-opieka
Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta (rozmowa w języku polskim / angielskim):
uzyskasz informacje o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej;
uzyskasz informacje o najbliższym SOR oraz aptece;
dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty;
Internetowe Konto Pacjenta (IKP)
Szanowni Pacjenci, zachęcamy do korzystania z Internetowego Konta Pacjenta. Do konta zalogujemy się na stronie pacjent.gov.pl poprzez Profil Zaufany.
Dzięki IKP:
otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem, bez wizyty w gabinecie;
wykupisz leki z recepty w różnych aptekach nie tracąc refundacji;
udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi
informację o stanie zdrowia
i historię przepisanych leków;
masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia.
Więcej informacji na stronie cez.gov.pl/e-zdrowie-p1/internetowe-konto-pacjenta
Internetowe Konto Pacjenta (IKP), a szczepienie przeciwko COVID-19
Jeśli zgłosiliście Państwo chęć zaszczepienia się, wypełniając formularz w serwisie Ministerstwa Zdrowia, to e-skierowanie na szczepienie zostanie wystawione automatycznie. Dostęp do e-skierowań mają Państwo przez IKP.
Jakie zalety ma e-skierowanie? Nie trzeba odbierać
go osobiście, nie zgubi się,
a na jego podstawie można zarejestrować się
na szczepienie do dowolnej placówki tam, gdzie akurat przebywamy.
Źródła:
Formularz zgłoszenia chęci do zaszczepienia: szczepimysie.pacjent.gov.pl
Informacja o automatycznym wystawieniu e-skierowania: pacjent.gov.pl/aktualnosc/szczepienia-przeciwko-covid-19
Zalety e-skierowania: pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/eskierowanie